VISITA ESTE ESPACIO Y DESCUBRE EUROPA Y SU CONSEJO

VISITA ESTE ESPACIO Y DESCUBRE EUROPA Y SU CONSEJO
Esta fue la imagen del año de inicio ¿buscamos la del 2016? POSA EL RATÓN EN LA IMAGEN y ¡adelante!

martes, 24 de septiembre de 2013

Y...TÚ... ¿POR QUÉ HABLAS GALLEGO?


Eu fáloo porque sí, porque me gusta,
porque me peta e quero e dame a gaña
porque me sai de dentro, alá do fondo
dunha tristura aceda que me abrangue
ao ver tantos patufos desleigados, 
pequenos mequetrefes sin raíces
que ao poñer a garabata xa non saben
afirmarse no amor dos devanceiros,
falar a fala nai,
a fala dos avós que temos mortos,
e ser, co rostro erguido,
mariñeiros, labregos da linguaxe,
remo e arado, proa e rella sempre.
Eu fáloo porque sí, porque me gusta
e quero estar cos meus, coa miña xente,
preto dos homes bos que sofren longo
unha historia contada noutra lingua

Pero mellor contámoscho cuns vídeos

Ás veces no meu país faltan as palabras



Deitado fronte ao mar



O galego é a lingua máis difícil do mundo

Cantar de cego da historia da nosa lingua

2 comentarios: